Известие

Collapse
No announcement yet.

По-тънка гарнитура на глава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Навремето карахме полско фиатче на нафта. Вървеше горе-долу, само дето като паркирахме и вадехме ключа не щеше да гасне.

    За изпускателния - грешка съм направил, имах предвид смукателния. Поради загубите в колектор, филтър, дросел това, което е като начално налягане в цилиндъра не е точно атмосферно налягане. Кога точно започва да се затваря смукателния клапан и кога е напълно затворен също има значение. Така че поне педала на газта трябва да е натиснат докрая при мерене на компресия, но това точно на теб няма какво да ти го обяснявам...
    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

    Comment


    • #32
      Само искам да кажа на обикновенните потребители дето не четът внимателно уикипедия, много да внимават в тая тема на кого да вярват на писаниците

      Аз, лично няма да споря повече, подкрепям Колев и Оем - само редакция на Оем - ретарда на модерните екута а и не толкова модерните е около 12,5 градуса след това колата записва грешка детонации
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Last edited by oem; d.m.y г., 21:08.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          А кое е за предпочитане , да се сложи по-тънката гарнитура или да се вземе главата и да се кара със стандарната гарнитура?
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #35
            По-добре главата да се вземе според мен.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              По-добре главата да се вземе според мен.
              Луд ли си ма - закво да похарчваш главата ако можеш да спестиш достатъчно от гарнитура?
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                Струва ми се по-надеждна нормалната гарнитура.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Струва ми се по-надеждна нормалната гарнитура.
                  Няма такъв филм не съм виждал евро 3 с издухала гарнитура досега а те всичките са листови
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    Хюстън имаме проблем... Горна мъртва точка на този мотор е над ръба на блока
                    С тънката гарнитура опира в главата
                    GTV

                    Comment


                    • #40
                      Е то не е само при този мотор така Но за да удари в главата значи главата е сваляна.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Е то не е само при този мотор така Но за да удари в главата значи главата е сваляна.
                        1/10, нямаше следи от предишно отваряне. Просто буталата се качват доста нагоре.
                        GTV

                        Comment


                        • #42
                          А гарнитурата колко е дебела?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            0.4mm излиза по каталог за този мотор, ама на практика - греда
                            GTV

                            Comment


                            • #44
                              Има нещо дето не е вярно в цялата схема колега.
                              Аз лично съм слагал бутала от CF2 на CF3 мотор с тънка гарнитура, шлайфана глава и нямаше проблем... освен, че доста добре тръгна мотора,ама там имаше и други модове та не можах да преценя от кое какъв ефект имаше.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #45
                                Как установихте че удря? Какво стана? Въртяхте ли на стартер или само на ръка?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X